«Хто володіє інформацією, той володіє
світом», – сказав колись Уїнстон Черчілль. Дійсно, інформація у сучасному світі
– це стратегічний ресурс. Спотворення інформації чи незаконне її розповсюдження
може призвести до серйозних наслідків. Отже, надійне збереження інформації та
її захист від зловмисників є вельми актуальною проблемою.
Нині у світі силу має той, хто володіє
інформацією, яка відіграє незмінно важливу роль у будь-якій сфері людської
діяльності. XXI століття — ера інформаційного суспільства, у якому інформація
все частіше визначається як основний ресурс майбутнього, але повністю
використовувати його зможуть тільки ті, хто має необхідні знання і підготовку.
Саме тому питання бібліотечно-інформаційної роботи будуть завжди актуальними
для нашого суспільства. Ми чудово розуміємо, що людина, яка вільно володіє
навичками пошуку інформації в довідковому апараті бібліотеки, зможе почерпнути
для себе максимум потрібних знань. Адже написання рефератів, доповідей — справа
творча, і жоден бібліотекар, навіть найдосвідченіший, не зможе передбачити
потреби в тій інформації, якою б скористався її користувач.
Дуже важливо вже з юного віку прищепити дітям навички якісного і системного пошуку інформації, її ефективному збору, систематизації та обміну з іншими користувачами, так само, як навчити робити перші кроки чи вперше знайомитися з літерами та звуками. А розвинуться ці навички в дитині чи ні залежить від багатьох чинників — батьків, рідних та близьких, друзів, школи, засобів масової інформації. Вирішальну роль в цьому відіграють дитячі бібліотеки, бо значною мірою саме від них залежить читацька доля учнів: облишать чи продовжать вони своє знайомство з великою літературою чи будуть заходити у майбутньому до бібліотеки хоча б для того, щоб перегорнути сторінки часописів.
Дуже важливо вже з юного віку прищепити дітям навички якісного і системного пошуку інформації, її ефективному збору, систематизації та обміну з іншими користувачами, так само, як навчити робити перші кроки чи вперше знайомитися з літерами та звуками. А розвинуться ці навички в дитині чи ні залежить від багатьох чинників — батьків, рідних та близьких, друзів, школи, засобів масової інформації. Вирішальну роль в цьому відіграють дитячі бібліотеки, бо значною мірою саме від них залежить читацька доля учнів: облишать чи продовжать вони своє знайомство з великою літературою чи будуть заходити у майбутньому до бібліотеки хоча б для того, щоб перегорнути сторінки часописів.
Немає коментарів:
Дописати коментар